Ännu en helg till historien

Idag har jag inte gjort många knop. Känns som jag spenderat ungefär hela dagen i soffan. Förutom när jag gått me hunden o värmt mat i micron. Haha. Hade jag haft hund hade jag varit superskinny, fan går ju hela tiden. Bra att jag inte har det... Hahaha.

Igår var vi ute, herrejesus va roligt vi hade! Först var vi hemma hos A o senare drog vi till stan. Jag dansade, och dansade o dansade. Haha, oiiiii va kul! Fast, blev lite manisk i mitt ringade till norrlänningen.
Jag måste sluta ringa o messa honom. Måste vara lugn, cool, o inte verka desperat. Eller, jag e inte det, men tycker väldigt mycket om honom. Vill väldigt gärna träffas o prata med honom.

Imorgon blir det till att gå upp tidigt, ta powerwalk me hunden på Saltö o sedan åka till jobb. Såååå skönt att bara jobba tre dagar denna veckan.

Imorgonkväll träffar jag honom fick jag nyss reda på... Det e fantastiskt roligt!
Nu är jag helt pirrig i magen o bara ler hela tiden.

Skulle behöva sätta mig ner när jag e ledig på torsdag o fixa me alla mina papper... Har köpt pärmar o register o plastfickor, men av någon konstig anledning så liksom sätter dom inte in sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback