5 dagar kvar

Så nu jäklar är de värsta längsta timmarna o dagarna gjorda:) Woohoho!

Imorgon är det utbildning som står på schemat. Ska samåka med G.
Tänkte på det nu i efterhand... Kanske inte var så genomtänkt...
Jeje, skit samma. Det är som det är och det får han ta. Punkt.

Pratade med sötisen H, han med den svartsjuka bruden...
Vi ska ses på lördag o ta en fika i T. Jag saknar honom. Men det är bara ett år kvar tills han måste gifta sig med mig...( Han blir 30 och ifall...han är singel ska han äkta mig...)  Hahaha. Hoppas att hon håller fast vid honom några år till, jag tror inte jag klär i att stå brud om ett år. Fast man ska ju aldrig säga aldrig:)

Drömde om hunden inatt. Har var importerad ifrån Afrika och jättesmutsig, men om man torkade på honom med en dammtrasa började han glänsa som silver... Hahahaha.

Nu, fortsättning Harry Potter.
Voldemort har nyss sagt att han ska döda Harry själv, och tagit Malfoys trollstav... Tsss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback