4 dagar kvar

Jag blev helt otroligt fnissig idag. Va? Vad hände där? Hur kunde jag få det för mig? Mohahaha. Fjant.
Fy fan va bra det känns att komma till insikt. Vad hade livet varit utan just det, insikt.

Dagen har flutit på bra. Inga nedsteg än... Ska iväg o spinna lite, sen blir det en skön kväll framför tvn med en kopp te. Det var inte igår det blev av, har stupat i säng de senaste dagarna.

Läääängtar till fredag. Inte bara för att jag sen är ledig i helgen. Utan även för att jag ska få träffa familjen! Åååå va jag saknar dom. Far jobba iofs hela helgen, men jag hittar nog någon anledning att hälsa på;)
Annars blir det en sväng österut för lite frukost maybe på söndag? Ska ringa o höra om det passar.
M&M ska besökas, och tror nu när jag sitter här i skrivande stund att det kan vara en ide att ta ledigt måndag. Det blir ju alltid så intensivt...
Ska se ifall det passar R att följa me sen i februari. Då blir det shopping, slapping o festing:)

Nu, undanplockning så jag kan hålla kväll sen när jag e färdigtränad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback