3 dagar kvar

Nu är det nära så jag kan nästan röra vid mållinjen...

Sista dagen på utbildningen idag. Skönt, men på samma gång lite tråkigt, jag älskar att utbilda mig o få en massa nya infallsvinklar. Kan ha varit detta min hjärna behövde, kände hur jag bara sög i mig all kunskap.
Nu kommer det som egentligen är spännande, att praktisera det jag lärt mig i jobbet, o i livet. För mycket handlar om hur du själv uppfattas o får fram det du vill på olika sätt. Kommunikation. Detta känner jag iofs igen mycket från när jag läste just kommunikation o kroppsspråk. Det är alltid nyttigt att gå igenom det igen, för du får nya infallsvinklar o ideér.

Var o snabbtränade direkt efter jobb idag. Det ska jag i framtiden undvika, tänkte alla som jag idag? Att det hade varit skönt att få det avklarat o sen bara slappa på kvällen? Eller what? Det var aaaaaasssamye folk. Blä.

Men en annan sak som inte hänt på MYCKET länge hände idag. Jag fick för mig att laga mat:) Det kändes riktigt bra o kul. Vet inte varifrån denna energi o lust kom, men jag gillar det o det var på tiden!

Annars har jag fått klingra o slingra mig ur denna situation som uppstått. Jag vill inte att alla ska veta. Jag vill hellre de tror att det är någon helt annan... Fast klart, kan ju bli väldigt fel på det sättet. Hmm. Ska fundera ut hur jag ska hantera detta. Eller göra som jag brukar, skoja bort det o sen låta tiden sköta resten:)

Fick mina högtalare idag me! Tjohoho va glad jag blev. Och va bra o fina dom är. Problemet som uppstod direkt var ju vart jag skulle placera dom o att jag kanske borde ta o köpa mig ett köksbord?

Jag tycker inte att livet borde vara så komplicerat o att det kunde väl bara flyta på?
Men då har jag själv bestämt mig för att inte göra det mer komplicerat än vad det är. Synd att mina medmänniskor inte oxå bestämt sig för detta.
Jag liksom bara flyter iväg i tanke o känslor. Men jag ÄLSKAR det! Jag behöver det.

I min värld är det underbart o trivsamt. Jag gillar att fundera över när människor är födda, för det kan man faktiskt se på vissa... De ser kanske våriga eller höstiga ut! Vilka sjärntecken dom är. Hur de bor. Ifall dom har djur. Om de körde eller cyklade till gymmet. Jag ÄLSKAR människor. Jag njuter av att bara sitta ner o titta på alla som stressar runt eller att titta på hur två stycken samtalar. Jag är en observatör. Hihihi.

Nu ska jag kolla Ugly Betty o sen blir det Harry innan jag ska sova. Tidigt ska jag upp imorgon...
Men jag ÄLSKAR det:) Jag gillar att gå upp när det är mörkt ute. Det är mysigt. Jag gillar att duscha så tidigt på morgonen, blir så pigg o luktar så gott i lgh:) Hahaha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback