2 dagar kvar

Och det e ju verkligen ingenting.

Ska packa idag innan jag sticker till jobb, jippie!
När jag slutar idag blir det träningspass o sen sängen. Jag tror jag gick o la mig åtta igårkväll, ärligt. Jag var såååå trött. Gud va skönt det är att kunna göra det. Sen vaknade jag iofs klockan sju idag. Svor en ramsa för att jag var så pigg o sen somnade jag om. Najs:)

Åt ängamat till frukost idag, inte det ultimata, men skit i det. Funderar på att åka till lillebror o bubbla lite imorgon på hans jobb, kanske blir vin, men jag kan ju ta bussen o sen åka me han hem.

Nu ska jag ta o packa ihop mig o ta tag i disken, sen ska jag kolla ifall det blir en tripp till ikea eller inte. Ska köpa lite hyllor o någon lampa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback