Well Hello

Jaha, då var man igång o jobba igen. Dvs, allt som vanligt, förutom att jag nu oxå dras med en dunderförkylning. Vilket resulterar i noll och ingen träning, vilket i sin tur resulterar i att jag äter istället.... Tristessätare är jag. Detta gör att jag får dåligt samvete o därför har jag idag varit skitduktigt o inte ätit just mer än den energi jag gjort av med. Varit kalasväder idag, gått en massa på jobb o bara njutit av solen, är till o me lite röd om näsan! Gött!

Haft helt sjukt ont där tanden satt sen den drogs ut... Detta försökte jag att (idiotiskt) dricka bort i lördags. Lyckades inte, det enda som hände vara att jag blev fnittrig, fnittrigare än vanligt... Och satan trött i söndags. Hahaha.
Och ingen autograf fick jag av Patrik Kristiansson.
Det var sjukt lojt.
Jag stod o kollade på honom o kom fram till att jag kände igen honom jättemycket, sa till R att, han e superlik blablabla. Detta går jag sedan fram o säger till honom, förmodligen blir han stött o arg för att jag inte sa typ;
-Ååååå Patrik Kristiansson, Heeeeeej kan man få din autograf. Inte förän jag vänder, skitglad o fattar nada typ, kommer jag på var jag känner igen honom från. Hahahahaha. This was sjukt kul.

Träffade F igår, vi var o fikade o sen en sväng hem här. Hon kollade in fettokaninen(!) o lyan. Fast hon sa sedan att han nog var stor för att han typ var 2 månader sist hon såg han... Hmm, je right, jag fattar när man dissar min kanin...Fniss.

Ikväll ska jag o favvisen dra o se Sweeney Todd på bian. Tror den e rälig, men va fan, får väl följa me hem o sova på luftmadrassen om jag blir rädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback