Va det lönt?

Att vara ledig en dag?
Jag kunde ju lätt varit långledig nu känner jag. Ska bli så skönt att åka ner till Trelle nästa helg. Då blir det lite längre ledigt. Ska dessutom göra en massa roliga saker då.
 Måste åka till Skurup o kolla huset, det är verkligen jätteroligt, jag e så glad för deras skull!
På lördagen blir det Köpenhamn, äta god mat (kankse Rizz Razz). Vad säger du? Sedan blir det besök på Den ny Teater. Det är så stämmningsfullt o skönt att gå på Teater o den är så vacker.
Denna ska vi se. The King and I.



Besök i brors lgh är ett måste. Så hoppas att jag blir ditbjuden..:)

Men, en sak i sänder. Nu är det en vecka full av jobb (ett nytt projekt på gång, så det ser jag mycket fram emot), och får varva in en del träning. Sedan en helg som kommer att bli superkul! Just det ja, melodifestivalen kommer hit, det var visst inte förra helgen... Bra koll jag har... Not. Hihihi.

Cameron Diaz var för övrigt grymt snygg på Oscars.

image95



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback