Snoken

Hela dagen känns det som jag suttit här o surfat fram o tillbax genom hundratals (överdrift) bloggar. Man kan lära sig väldigt mycket genom att läsa andras tankar, och genom att få inblick i andras liv. Det är intressant o roligt!

Var ute o gick en sväng innan, flåsade nåt helt otroligt, valde att gå vägar så att jag slapp möta folk, dom hade ju fan trott jag var döende... Ringt 112 o gett mig syrgas. Det hade iofs varit härligt, hihihi.
Inte roligt med förkylning.

Måste bli bra till torsdag... Vet genom säker källa att han var ute o sprang på björkholmen igår. Najs. Me like;)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Åh! Tack! :) Just när man inte trodde dagen kunde bli så mycket bättre. *krama om
Nya bilder på G. Är så taskigt väder här för tillfället...

Och inte stalka folk i löpspåret! Ajjabajja! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback