Neggo

Tränat, ätit frukost o sitter här, känner mig fortfarande irriterad över vad som skedde igår kväll.
Det finns inget värre än människor som lägger in sarkastiska kommentarer och antar (?) att jag inte förstår.
Det irriterar mig värre än något just nu.
Det skiter väl för fan jag i hur många som gör, det är inte därför jag skriver.
Jag skriver för att det är mitt sätt att må bra. Det ska du ta o skita ett gott stycke i!
Jag är även en aning irriterad över varför jag då reagerar som jag gör. Det är nämligen som så, att egentligen borde jag bara ryckt på axlen o sagt, ja, men skit i o läs du oxå då om du inte vill veta. Men vad gör jag?
Jo, sitter tyst o funderar... Sa han just det jag tyckte att han sa, och framförallt. Menade han det verkligen så? Idiot.

Strax ska jag iväg o fixa me bilen. Därefter till jobb, hoppas det blir en bättre dag idag...
Ikväll är det sportevengemang me R som står på schemat. Me like!

För övrigt.
2 dagar kvar till den extremt efterlängtade helgen.
Och för övrigt 2.
Jag tänker fortsätta att blogga, om du har åsikter om det kunde jag inte bry mig mindre om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback