Nedvarvning

För att komma in a state of mind... Trött.
Jag gillar den boken, Cesar Millan. Den frasen har satt sig. Jag citerar "workingmode, get in the workingmode..." Brukar tänka så, just emellan att du tänker fy fan va jobbigt detta e, o sen inte tänker alls. Dvs, meditation i form av rörelse. Djuren gör detta ofta. Och vi är ju ändå det i grund o botten... Fast det verkar glömmas bort ibland alla fina jobb, utbildningar o allt annat shit som vi idag omges av.

Jag ska berätta en saga. Det var en gång en hund som bodde i samma trapp som jag. När hans ägare inte var hemma stod han vid dörren o skällde, och skällde, och skällde... (Ja du fattar... )
Hunden tror nog att det är en annan hund som skäller tillbax på honom när hans eget eko kommer tillbax, detta var roligt, rent av komiskt i början.

Slut saga.
Men nu skulle jag vilja gå upp o ge ägaren en sån fet utskällning. (Klatchigt att få in det där:) Ilandsproblem.
Jag är glad att väggarna ändå är ganska tjocka. Hade jag bott granne med denna idiot till ägare hade jag varit känd som bitchen på första våningen.

Nu har jag packat alles mina saker o längtar till imorgon när jag hämtar upp favoriten tjugo i åtta(!). Got dammit. Det e helt sjukt tidigt för att vara en ledig dag ju.

Sov gott.
Jag tror, men bara tror, att jag kommer drömma om hundar inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback