Morning

Varför kan jag aldrig sova längre än till halv nio. Jo, ifall jag varit ute en kväll o somnar runt fyra, då vaknar jag inte förän halv tio...
Idag var jag pigg o uppe klockan halv åtta. På en ledig dag! Hmm, äsch jag ska inte klaga, jag skulle kunna säga, va skönt då får jag lite gjort idag ändå... Men haha, jag sitter här ju... Och får ändå inget vettigt gjort, kollar på Dear Susan, nåt gammalt avsnitt som dessutom redan sett. Jag har för övrigt en massa planer, men det börjar inte förän halv tolv.

Nån som vet ifall Paolo Roberto har en blogg?
Har jag nämnt att jag har fått dille på Italien. Italienare, maten, musiken och känslan av landet. Skalt.
Jag borde åka dit. NU!

Kalasdag på jobb igår, skönt när det bara flyter på. Mitt jobb kan göra mig så fruktansvärt glad!
Var trött så jag visste inte vart jag skulle bli av när jag körde hem, då skulle jag velat ha ca 5 minuters väg hem istället för 30...

R e oxå ledig idag, men hon är nog inte uppe än, undrar hur det blir när vår generation blir gamla. Jag menar mormor o morfar, farmor o farfar (när dom var i livet) är ju uppe i ottan. Tänk om vi sover oss till döds när vi blir gamla o pensionärer. Sitta oss till döds lär vi ju göra i alla fall. Vi kommer inte gå på torgdag, eller cykla till stan. För allting kommer ju att gå o köpa på nätet o få hemleverans... Sorgligt.

Kollade på nåt inslag igår om ambulanssjukvården. Göra mer för patienten på plats, vårda på plats. Större bilar, så alla fetto får plats. Men va fan! Så ska det ju inte vara. Är det ingen som ser vad som händer? Aaaaa! Jag får rycket. Alla måste ta sitt ansvar, för sina liv o sin hälsa. Större bilar, för människorna har blivit större. Det e fan sjukt.
Timbuktu o Peps- Dynamit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback