Min nya Mobil

Den har kommit nu, ska hämta den när jag varit o blivit frisserad. Undrar om den e fin?
Hmm, fick den ju gratis, inget man tackar nej till ju...

Igår fick jag inte städrycket förän klockan var 22. Och då ringde R, pratade med henne en lång stund. Det e konstigt det där. Vissa människor som man känner har man inget o prata om efter ett tag.
Men så är det väldigt sällan (i princip aldrig) med henne. Jag värdesätter henne superduper mycket!

Jag är väldigt sugen på att shoppa upp en massa pengar på lördag. Men har gjort upp en budget, och förväntar mig att hålla den. Fast ska ju till löplabbet o där kan ju pengarna rulla iväg...
Pratade nyss me Far, jag älskar honom så mycket! Han peppade mig, han e bäst på peppning.
Han sa;
- Nu går du o läser boken o gör som där står för det fungerar verkligen. Det är inte så svårt som man kan tro.
Så, när jag kommer hem från staden blir det till att lusläsa boken.

Har fastnat i att lyssna sönder o samman Queens Best of album. För att citera F. " Men dom är ju inte lite gay..."
JO, det e dom, men fy fan va bra dom är. Musikgeni.





Kommentarer
Postat av: fitnessdesi.blogspot.com

Vilken bok? Vilken bok? Är den bra? Nyfiken?!!! :)

2008-02-05 @ 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback