Jag dör!

Det tror jag var det närmsta nära döden jag kommer. Mådde illa o helt snurrig i kolan på träningen. Ok, lite kan det bero på min icke-existerade frukost jag åt innan... Typ 1 scones me smör(!) o björnbärsmarmelad... O 1 glas vatten, inte den ultimata energikick jag behövt...
Men nu, när illamåendet börjar lägga sig o jag sitter o lyssnar skiiiiiitahögt på musik börjar det kännas riktigt bra att äntligen få/orka träna igen.

Annars. Jag har ett problem. Jag tror termostaten i min kyl har pajat. Allt har frusit till is. Allt. Till o me äggen...
Fy fan va arg jag e på det. Har fått kasta jättemycket mat. Jag borde ringa min hyresvärd. Jag måste bara städa upp här innan, kan ju inte ha honom springandes i min lägenhet över allt bråte som ligger...

Men för övrigt är alles bra. Kalasväder o jag vill bara vara ute hela dagen. Hoppas R e sugen på lite stadsvandring, kanske fönstershopping...
Nu ska jag in i duschen, o sen städa upp.
(Jag har tänkt på det, jag städar ganska mycket, men ändå ser det ut som fan... Jag hatar att städa, dvs att för min del hade det varit mycket mera praktiskt att hålla i ordning hela tiden, då hade jag sluppit storstädning 3 gånger i veckan... Ska ta en riktig funderare över detta...)







Kommentarer
Postat av: esi

DU MÅSTE ÄTA MER TOKSTOLLE!! SPARK I RÖVEN PÅ DIG.. och en liten puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback