Influensa?

Ja, bedövningen släppte och då verkade det som allting släppte. Blev akutdålig o sitter nu här o tycker extremt synd om mig själv. Antingen så har jag influensa eller så är jag vek. I bemärkelsen att det sökte mig väldigt. Plus att jag funderar skarpt på att lagom till Alla Hjärtans Dag skicka ett tack-kort till den goa tandläkaren. Jag vet att jag tjatar detta, men jag uppskattar hans vänligehet o lugn helt otroligt mycket.

Längtar till bror kommer hem med mina tycka-synd-om-mig-själv varor. Dvs. Redd grönskakssoppa, glass, kolasås, grädde till varm choklad och en massa vaniljyoggi. MUMS!

Kommentarer
Postat av: fitnessdesi.blogspot.com

Jag tycker att jag har världens bästa bror, men din verkar minsann inte ligga långt efter!! Vilken lyx!
Kramen

2008-02-13 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback