Freeeeedag!

Ledig i fem dagar. Vilken otrolig lyx!
Mycket bra dag på jobb idag, var riktigt nöjd o glad med min egen insats idag.
Åkte därför direkt hem o sedan ner på stan, sket i att handla klänningen som jag lagt undan, tänkte att jag nog hittar något imorgon ändå... Hoppas...
Sen blev det pit-stop avec Le Donken. Ajajaj...

Träningsvärken är inte nådig idag, nästan så jag tänkte att det var bättre att rulla ner på golvet imorse istället för att anstränga kroppen genom att sätta mig upp o sedan STÄLLA mig upp. Det var den absolut värsta biten.

Igår hann vi se dom sista 20 minuterna, men det var det värt. Dom vann, och inbillade jag mig bara...?
Nej, det gjorde jag inte;) Mohahahaha!

Imorgon. Skåne. Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback