En orolig natt

image94

Alltså. Vem kom på att vi skulle se den filmen? Värsta slaktarfilmen. Dumma dumma jag....
Jag gillar för övrigt Tim Burtons regi o njuter av ljus o bilder. Men den var lite i värsta laget. Depp är underbar, o het, musiken är otroligt vacker, o historien är ledsam. Fick till o me fram någon tår där i slutet.
(Brukar iofs gråta till det mesta...).
Men nu till varför jag skulle sett Alvin o gänget istället.
 Inatt har jag vaknat tre gånger o trott att Sweeney Todd stått vid min säng, på dass o sist i köket. Hmm... Satans skitfantasi. Kallsvettig o rädd önskat att jag haft en man, eller en hund, vid min sida. Men när det äntligen blev ljust ute så somnade jag gott. Tur att jag börjar tre idag:)

Nu så ska jag diska lite o sedan gosa med fettot lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback