Det skulle man kunna tro om dig

Varför säger man så. Vad är det man skulle kunna tro? Och varför skulle man kunna tro det om just mig? Det skulle man ju kunna tro om de flesta. Och framförallt så kan man ju tro mycket om allt. Det är ju inte sagt att det är så bara för det... Eller?
Tro tro i stora sko, kan man gå på vann...

Jeje, sista dagen himma. Ångest denna gången att åka tillbax... Jag vill vara kvar, jag vill hem, men vill inte att hemma ska vara där. Konstigt?

Har umgåtts med lillebror idag. Varit hos m&m o ätit en ubergod middag bestående av hemmagjord god fiskgratäng(vågar man säga att det var nyfiskad torsk i ifrån östersjön i den). Skit samma, jävligt god var den i alla fall. Och sen gottigott med bär, vit choklad o kokos till efterrätt.

Var en sväng på outleten sen, nya bralls blev det o en massa annat skulle kunna ha inhandlats, men jag var duktig o höll el budgeto...

Nu blev det lite spansk där märke jag, det är dels för att jag har kollat på bröderna cartwright(i love) o blivit inspirerad av manolito, dels för att en viss M spelade en supermysig spansk skiva i lördags. Så, detta resulterade i att jag nu sitter o laddar ner(helt o rätt lagligt) typ 2 skivor med han, fast jag bara vet en bra låt...
Hmm, typiskt moi. Har en massa musik som jag aldrig lyssnat på. Måste ordna upp detta.

Var o simmade igår hos bror. Shit va najs o simma o bubbla. Det borde vara prio 1 i varje man/kvinnas hem.
Ett bubbelbadkar(eller va de heter).

Nu ska jag skriva, en att-packa-lista. Har jag nämt att jag är en listoman?
Måste bara komma ihåg o kolla listan oxå. Hehehe.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback