Äntligen

Jobbat heeeeela helgen. Två 13 timmars pass, då e man mycket glad när man slutar på söndagskvällen:)
Var en runda hos sötisen igår. Drack lite te o diskuterade livets stora gåta, Älska Glömma och Förlåta.

Idag blir det pass me Snygg-D, ser väldigt fram emot att träna o se ifall allt mitt ätande i helgen gett nån extra kraft o energi. Det ligger o gnager i mig det där skitet jag fick reda på sist jag mätte... Men bara att ta tag idet istället för att grubbla. Äta mera o träna hårdare. Fast lite orättvist e det allt...

Tandskrället har spökat, som vanligt. Men nu är det ändå inte lång tid tills jag ska dit:)

I helgen bär det av till dom sydligare breddgraderna och jag längtar helt otroligt! Underbart! Blir lite shopping före den inplanerade middagen på lördagskvällen, därefter bär det iväg. Upp upp o iväg!

Det MÅSTE städas idag. Jag är ju inte den som brukar ha så många såna där onödiga måsten, me idag är det minsann prio 1. Det ser ut som lilla atombomben slagit ner just i min garderob o alla kläderna har fått vingar o landat mjukt på golvet... På HELA ytan i sovrummet. Åååååå my god.
Far är glad att jag flyttat ut ur hans hus:)
Jag saknar honom. Och alla andra oxå för den delen. Dom kommer upp o gör Blekinge osäkert helgen efter Skåne. Ska bli superkul o mysigt. Undrar vad som är inplanerat? Får fråga mor, hon som håller i trådarna, blir bäst så...:) Hahaha.

Hjärtat har farit till Namibia nu. Ska vara borta superlääääänge. Inte för att vi träffas så ofta eller mycket, men det känns en aning nervöst att han e där. Är rädd att det ska hända honom hemska saker. Han uppdaterar mig iofs bra på resedagboken. Hoppas det snart kommer upp lite bilder!

Status; En timme kvar tills kroppen ska jobba hårt.

Ska laga kyckling till middag idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback