säkert

Gillar texterna a lot. Gråter till vissa, när jag är på gråthumör...

Önskar mig ett jobb. Någon som vill tipsa? Mest av allt önskar jag mig en vinstlott, 25000 i 25 år.

Detta är ett sånt där inlägg där jag egentligen inte har nåt vettigt att skriva utan det liksom bara blir...

Såg vildsvin ida:) Dom var ca 15 meter från oss när vi kom gående. Häftigt! Ville skjuta dom...
Kunde jag gjort god viltgryta...

Jag ska ta ner julpyntet imorgon. Trött på det redan. Mest av allt vill jag nog bara att det ska bli nytt år, snabbt.
Jag vill ha sommar, sol och mysiga varma kvällar utomhus.

Ska övertala bror att följa me o shoppa imorgon. Han är bästa smakrådet. Säger verkligen sanningen. Uppskattar det.

Läser Mias bok. Den e tänkvärd, får mig att fundera och börja ifrågasätta mig själv, det e bra!

Horton var söt. Gillade att berättaren rimmade. Fick mandeln på julafton (av far:), jag tog det MYCKET seriöst och rimmade en massa på vad som hänt under kvällen.

Känner mig en aning snurrig i kolan. Mest är det för att jag inte har någon aptit. Igen.
Så blodsockret är väl ungefär på null nu...

Imorgon blir det träning, najs.

Kan man vara mer likgiltig än mig?
Det jag inte kan påverka finns ju ingen anledning att jag går o oroar mig över... Eller?

Nähä... Om jag skulle ta tag o göra nåt vettigt istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback