Men jag vill ju oxå ha...

Såna fina stora orchidéer som J har hemma hos sig. Va avundsjuk jag blir.
Idag har jag kastat bort en massa skit. Hihihi.
Oxå som jag blev inspirerad av henne igår. Det känns skönt! Jag ska köpa nya blommor till toa för tydligen hade den ruttnat helt (upptäckte jag när jag skulle kasta skiten). 
Det luktade pyton ska jag be o få tala om. Som ruttna ägg, en rälig fis eller som någon inte rensat avloppet, alla dessa saker luktar liknande...

Har varit ute o gått en sväng me föräldrarna precis. Va o tände ljus hos farmor o farfar. Såg en gammal arbetskamrat från Hoby i stan. Hennes dotter bor här, jag blev glad och insåg att jag saknar dom fruktansvärt mycket!

Snart ska jag hem o ha uppesittarkväll me familjen. (Ska vi spela bingolotto?) Jag fick förklarat för mig att vi skulle äta go mat och spela spel.
Mycket mer lockande än att kolla Lotta Engholm (för visst e det hon som har hand om den cirkusen numera).

Men först. Slöa på soffan. Jag älskar min soffa:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första heter hon Engberg och för det andra är kaffet kallt. Det är nu skönhetskaffe så skynda hit hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih.

2008-12-23 @ 16:56:10
Postat av: Anonym

För det första heter hon Engberg och för det andra är kaffet kallt. Det är nu skönhetskaffe så skynda hit hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih.



2008-12-23 @ 16:57:31
Postat av: Anonym

För det första heter hon Engberg och för det andra är kaffet kallt. Det är nu skönhetskaffe så skynda hit hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih.



2008-12-23 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback