Lyx&Favoriten

Sitter nu o väntar in min goding. Hon ska vara här hela helgen o det ska bli så roligt o mysigt:)
Kanske blir det att damma av skrillorna...Hihi.

Lagat lasange och det ska sköljas ner me VIN:)

En grej som hände idag. Jag insåg att jag är klantig. Jävligt klantig. Men som tur e tar jag ansvar för mina handlingar. Som en vuxen människa. Alltså, igen skada skedd.

En vecka kvar till lovet! Ååååå va skönt det ska bli att vara ledig o bara julmysa me familjen:)

Sen en annan grej jag har tänkt på en hel del. Varför görs det inte fler personlighetstester o konfliktkurvor i arbetsgrupper?
Vad bekänt man är av den kunskapen. Kanske ska jag lära mig mera i vår. Om inte annat så anser jag att alla borde skaffa sig mera självkännedom och därmed öka respekten och förståelsen för sina medmänniskor.

På återseende.
Trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback