Julstädning

Måste man verkligen det? Och kanske det mest viktigaste, hur mye ska man städa? För sen kommer ju vårstädningen, o då ska man ju tydligen ta ut alla tallrikar, glas och annat mög man gömt långt in i skåpen... Så jag gör som jag brukar. Dammsuger öppna ytor och torkar av dammet som syns;)

Jaha. Då var jag tillbax på ruta ett igen. Jag förstår inte hur grabbar tänker. Och det e väl meningen. När jag tänker efter vet jag inte hur tjejer tänker heller, så det kan väl summeras.
Jag vet bara hur jag själv tänker, det är omöjligt för mig att veta hur någon annan känner eller tänker ifall dom inte berättar det för mig. Kanske inte förstår då heller, men det är ju onekligen ett steg i rätt riktning...

Så efter att suttit i cirkus en timme o försökt komma på ett bra svar insåg jag en sak.
Jag förstår ju inte.
Berätta det för mig istället. Kommunikation är a och o.

Iväg o träna snart, sortera lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback