Julen e UTE:)

Eller den står fortfarande mitt i vardagsrummet tillsammans me fem högar,
slänga,
bra o ha,
kanske kan vara bra o ha,
gillar så mycket o
vara kvar...
Det här me rensning e uppenbarligen inte min grej... Men I WILL DO IT!
Det ska bara finnas två högar när denna dagen e slut. Kasta. Spara.

Annars har jag varit rastlös ida. Solat, handlat och grejat me tvätten. Så det ska bli SKÖNT att få träna ikväll.
Massa energi som måste ut!

Att jag varit rastlös syns tydligt i min lägenhet. Har börjat på hundra projekt samtidigt.
Tankspridd kanske man ska kalla det istället:)

På högarna igen!


Kommentarer
Postat av: Desi

Hmm..inte bara jag som rensar ut tydligen..Kan det vara nåt i luften måntro ;)

Oh ja!! Kom snart och fika med mig!!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback