je voudrais...

Ett nytt bekymmersfritt år.

Gärna nu... Ja, eller nu går oxå bra. När som helst nu.

R har åkt iväg från mig. En härlig och rolig helg har vi haft. Pratat, pratat och pratat. Spelat squash, promenarat länge, lagat god mat och jag har bara älskat att ha henne här. Jag saknade henne så fort hon gick ut genom dörren och jag längtar redan tills vi ses igen:)

Åkte o tränade. Vet i fan va det e. Men tankar snurrar och det var längesen jag kände sådant osug att träna. Jag ville bara hem till soffan. Nu sitter jag här och vill bara här ifrån. Men vill inte umgås med någon och jag vill absolut inte gå utanför dörren.
Mest av allt önskar jag att det var en vecka fram i livet och att det var jul och allt bara frid o fröjd. Jobbig vecka framför mig. INGET jag ser fram emot...alls...
Men försöker samtidigt tänka att nog kan det komma något gott utav detta. Det måste det. Jag vill ju det. Då blir det så...

Nu e jag tillbax i min tomhet och mina jobbiga djupa tankar... ORKA!!!! Ibland är det skönt att grotta ner sig i andra människors olycka. Därför ska jag nu läsa lite i El Choco. Fy fan vilket hemskt öde.

Nu stänger jag av. Alla känslor, alla tankar. Så klarar jag allt! Hörs om en vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback