Jag kan!

Tänka rationellt och vara vuxen om jag vill. Men inte alltid jag vill, eller känner för det heller... Men nu gör jag. Så jag tänker fan inte sitta o tycka synd om mig själv eller vara hatisk. Jag är bättre än så. Jag förtjänar bättre än dig.

Två dagar till julledighet! Som jag längtar. Och va slö jag ska vara. Inte göra precis mer än det jag måste.

Boken e superbra och jag har svårt att lägga ifrån mig den, därför får jag välja mina tillfällen att sätta mig o läsa med omsorg:) Nu ikväll har jag käkat dippa o morötter tills det sprutade ur öronen.
Sen har jag kollat Lipstick Jungle!
I LOVE it! Det  e så satans bra. Nu händer det bra grejer i andra säsongen oxå, sitter med ett fånigt smile hela tiden. Tur ingen ser mig, typ dumförklarat mig big time...:)
Kom vid två tillfällen på mig själv att sitta och skratta högt. Det e illa. Då får jag lyssna så ingen går i trappen, o om så är fallet, får jag låtsas-prata lite så att dom tror jag snackar i telefon... Hahaha. Lite knepig är jag nog allt.

Nu Farmer seeks Wife, dom ska välja idag!:) Ser det bara i början och nu i slutet, tramset där emellan skiter jag i.

Han den ene snubben liknar dig lite D. Hihihi. Han som träffar brud-bonden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback