tillbax från träningen... detta kommer kännas imorgon, och i övermorgon, och dagen efter den...

Promenad 1 1/2 timme igår, rugby i två timmar på det. Idag cykel fram och tillbaka i stan, styrketräning i 1 timme, boxning 1/2 timme. Well hell yeah. Blir det inge träningsvärk av det så vet jag inte vad jag gjort för fel...

Imorgon ska M&M komma på kaffe, så det blir till att stressa lite hem från jobb. Torsdag simma hos brojjan. Ja, jag tror bestämt jag börjar skapa ett liv.

Pratade me ex-arbetskamraterna igår. Åååååå va jag saknar dom. Vissa mer än andra... Men mest av allt saknar jag nog att vara inkörd i rutiner och känna folk utan o innan, så att allt bara flyter på när man jobbar.
Hoppas det blir tennis en helg:) Jag kan inte, så du får lära mig...

 
Det bästa av två världar. Jobb nu, vid havet. Jobb då, i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback