Phyllium Giganteum

Nu är de äntligen hemma. Min fina vandrande löv. Det blev några fler än jag tänkt mig... 5... Oooopppss, tänkte jag sedan när jag kommit hem.
Hoppas de små liven inte växer fortare än jag kan hinna köpa nya terrarium. Men jag tror jag e kär. Dom e så små o söta. Snälla J gav mig lite sand o bark och imorgon ska jag hitta lite mer inredning. Hem till mor och far och plocka björnbärsblad, måste nog bunkra upp i frysen oxå inför vintern. Dom påminner mig om varmare ställen, dock har tydligen sommaren bestämt sig för att inte riktigt vara slut än, för idag har det varit skitvarmt:)










Efter turen till Kristianstad har jag bara legat och slappat och haft ätardag. För imorgon är det nya tag. Ny vecka (börjar alltid veckan på söndag för då kan jag äta allt skit på lördagen, ändå ingen som har fest eller middagsbjudning på en söndag...), imorgon som ska börjas med sovmorgon, powerwalk, tvättning, städning och matlagning.
Jag ser fram emot det A LOT.

Pratade me R innan. Inplanerat norrlandstripp i höst. Nu ska vi bara hitta ett sätt att ta oss dit me. Höstvandring i vacker natur, då ska jävlar i det grymmekameran me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback