Mr Magoriums Wonder Emporium

Vilken underbar film. Magisk, fantasifull och sorlig.

Jag gillar film. Film kan få mig att bli helt uppfylld av en längtan. En glädje smyger sig på och sedan lämnas jag med en tanke. En längtan. En sorgsenhet om jag vill omfamna o trösta, men som åter lämnar mig med bara en tanke, en längtan.

Vädret är grått idag, en sån riktig mysdag.
Filmer och böcker har avlöst varandra, förutom ett liten uppbrott då jag var o tränade. Kändes riktig bra idag, hela kroppen genomkörd och längtar efter att känna värken komma smygandes imorgon.

Möttes av dina ögon. Ville fånga din blick, men jag lyckades titta igenom dig. Längtan kommer inte försvinna. Inte för än det som i filmerna står.

The End.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback