Löksill.

Men alltså, this is sick. Hade jag inte vetat med 100% säkerhet att jag omöjligt kan vara gravid hade jag nog fan misstänkt något... Jag e supersupersugen på allt i ättika. Gurkor, Sill och sådär gammelgurka som man skivar me osthyvel. O ja, detta har jag nyss stått o gjort o krängt i mig. Löksill o scramble eggs. Det e sjukt ju. Dels för att klockan e typ mitt i natten o jag inte äter då, o dels för att jag inte begriper varför jag blir sugen på såna konstiga grejer. Jaja. Brukar lyssna på min kropp o nu säger den, ät pickled things o då är det inte lönt att käfta emot.

Efter att ha tagit en skönt bad o läst lite i boken, Flickan utan röst, gick häxan o tog en tupplur, skönt tycker jag för det går åt en massa energi att vara på irriterad o sur.

Var nere o tvättade bilen hos Far på jobb, o det var riktigt skönt att meditera lite när jag gick där o försökte förgäves få bort asfaltsstänk o flugor sen 1800 frys ihjäl.

Lyckades även få en glimt av honom. Jobbigt värre tycker jag, men kanske är det precis vad som jag behöver. Synas? Hmm, jag gjorde som man bör i spelets regler o lät mig tittas på o ignorerade. Men shit va drygt det är. Jag vill ju. Varför vill inte du? Åååååå. Jobbigt. Jag e verkligen supertrevlig. Snäll. Rolig. Kom igen. Vad mer krävs? Jag kan inte vara någon jag inte e. Men det är jobbigt att känna att man inte räcker till, fast jag egentligen vet att jag duger mer än nödvändigt... Konstiga funderingar jag har. Men känns oki att få skriva ner dom, även om dom inte hänger ihop alls...

Imorgon blir det powerwalk till Maxi innan frukost, o sen träning o tvätta. Tänkte även få in en liten tur till M&M o fråga om Morfar verkligen ville måla den därade bänken. Hade passat fin fint på min balkong, med fina dynor o ett litet bord.

Fina fisken. Eller väduren:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback