Brännas på bål?

Hur kan man helt plötsligt bara bli skitarg o förbannad o ledsen o rastlös och bitter och bara tycka att ens liv suger o typ undra va FAN meningen me livet e?
Hormonjävlar.
Inte ens att skuggboxas me sig själv framför spegeln i en halvtimme hjälpte... Trodde kanske annars att det månne skulle bedövas lite av trötthet, men nope. Blev istället hundra femtio gånger värre. Jag vill bara gå o lägga mig o sova. Fast jag e rastlös. Jag vill egentligen bara gå gå gå gå, men jag svettas bara av att sitta still, o det e jobbigt. Jag vill att någon tar mig härifrån o bara sätter mig i en biosalong så jag kan få fly från verkligheten lite. Mörkt, tråkigt o kvavt. Undrar ifall det e fullmåne inatt? I så fall förklarar det en hel del. NOT.

Så här känns det.

Default- Wasting My Time

Grrrrrrrrrrrrrr.

Ska snart ner o tvätta bilen, o fan ta den som kommer o påpekar att det finns en fläck kvar eller att en fläck inte försvinner. Det kommer ta hus i helvete. Jag är en häxa idag. Jag skulle kunna plåga mig på gymmet men när tröttheten tar vid kommer jag istället gå över till att gråta floder. Jag tror jag behöver kolla Under Toscanas Sol idag, eller Fantomen. Jag behöver gråta. Jag behöver göra något fysiskt. Så, nu går jag o storstädar. Adjö.

/HÄXAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback