Festival, chili o Dropkick

Det har varit en händelserik helg och början på vecka 34... Fredagen: Jag fick nytt jobb, litet vikariat men som nog kan bli mer. Lördagen: Galej hos J&J med grillning, trevliga människor, vin o Sol:) Söndag: Frulle intogs i Skurup och det spelades crosspel... som jag inte var riktigt så bra på... Film o pizza o sedan hem för att städa, förbereda mig inför måndagen och diska typ 2 veckors disk. (Njet det var inte so fresh...) 

Igår var det en genomgångsdag på skolan, oc idag mötte jag eleverna. Verkar superkul o trivs redan bra, jag anpassar mig nog lätt o fort. Helt slut i huvudet både igår o idag, men jag trotsade min huvudvärk igår och följde me bror+vänner för att fiska sill. Jag fick en hel. EN endaste sill. Katastrof.
Trött som jag vet inte vad stöp jag i säng med en massa frisk havsluft i lungorna.

Idag trotsade jag huvudvärk och käkvärk (som jag trodde berodde på min skumma käke som hoppat ur led några gånger, men som jag nu tror kan vara visdomstandvärk, och det skulle då oxå förklara huvudvärken... Rätt o slätt borde jag ringa tandläkaren, ska göra det imorgon), för att åka till Festivalen. Käkade god mat, kollade in folk, drack lite rött och lyssnade lite på Dropkick Myrphys.

Nu är jag ännu tröttare och ska in i duschen, sen läsa i nya boken, Läckbergs trea.
Dom e så satans svåra att lägga ifrån sig.

Har tänkt en del på det där som hände förra veckan. 
Det är svårt att släppa, och det finns personer som agerar så betydelsefulla roller i mitt liv, att jag aldrig vill att dom ska försvinna... Du berör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback