Ego

Idag var jag på playan, de få timmarna solen var framme... Stranden var full av maneter som flutit iland, så jag var en god medmänniska och försökte rädda en del. Men tröttnade då jag insåg att ungefär tre fjärdedelar av dom jag hjälpte ut till havs igen, var döda. Sorligt:(
Så, jag gick upp till M&M och åt en god middag som var italien-inspirerad:) Me like. Gottigott me spagetti bolognese o massa regiano parmesano! Sedan gick jag o mormor powerwalk.
Fick även med mig en vitmålad bänk hem som morfar fixat till, åååååå va fin den blev på balkongen!
Han e fin han, min morfar!

Sedan va brorsan o fikade o hjälpte bara upp grejer som jag köpte på Ikea igår, en fin fåtölj o lite smågrejer.

Har ju glömt att berätta när vi var o såg Takida i parken. Dom e sååååå bra, kände mig som en jävla fjortis. Vilken känsla när han entrade scenen o bara - Here I am! O sen började dom rocka loss.
Du skulle varit där!
Efteråt gick vi till möllan o drack vin, väldigt trevlig kväll!

Igår sjöng jag så jag har ont i halsen idag, tror vi höll på i fyra timmar, o Fantasi-låten sitter där nu! Hahaha.

Strax blir det träning, GUTT!

O tack tack tack Desi för din goa kommentar! Jag skulle fria vilken dag som helst till dig hjärtat, varför bor du inte i staden av städerna? Haha. Hollan 4-ever... Lite fjortisvarning där igen...

Det finns olika sätt att fördriva tiden. Mitt absoluta favorit-tidfördriv är att fota. Mig själv helst:) Så här kommer ett axplock från sommarens ego-bilder. Eftersom jag inte är en självisk person kommer det även några andra bilder...



Sista dagen på jobb. Vet inte riktigt vad mitt kroppspråk säger. Är det kanske, Utmattad? Kanske är det, Giiiiii?


Från mitt kalas. Trött. Mitt i Natten. Lite tipsy...


Efter en lååååång dag på stranden.


Mor aka. mobilnörden i bakgrunden:)


En liten turban, på en liten skal banan.


På väg till middag, kolla vilken snygg klocka bruden ligger inne me:)


Underbara Saltö. I miss you:(
(Kolla in min sjukt snygga panorama-effekt tagen med mobilkamera, kunde du aldrig gissa?)



Några av liken.

 
Favvisen i telefon med... Vederbörandes vinläppar:)




O ja. Den var god. Såklart eftersom jag gjort den...Mohahaha.

Så. Då blir det fototorka ett tag igen, eftersom jag e lat. Nä, ska försöka bättra mig...



Kommentarer
Postat av: Desi

Tjena snygging!! Fortsätt lägga in bilder på dig själv för all del, visa världen vad du går för ;)

den där jordgubbstårtan önskar jag mig i present!!

Pusssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback