Cést rue la vie

Äntligen helg. Det är jobbigt att arbeta dagtider när man är van vid oregelbundna. Men å andra sidan betyder fredagar helt plötsligt härlig, ledig, lång helg.
Idag blir det rugbymatch och sedan kalas hos kusinen. Imorgon planerar jag in shoppingrunda och bad på Vanningen. Ska bli skönt att uppdatera garderoben med lite höstgrejer. Av någon konstig anledning blir jag alltid sugen på att köpa en skinnväska när det börjar bli höst. Tror det kan ha o göra med att jag fick en när jag skulle börja skolan en ht, det var den finaste väskan jag sett och jag älskade den. Konstig man e... Hihi.

Funderar på att låna husvagnen nästa helg o dra till Snoge. Bara gå skogspromenader, fiska och vara skitig. Jag tycker om att vara skitig, och det är nog viktigt tror jag. För att liksom komma tillbax till sina rötter, vara ett djur och bara äta, gå och vila. Haha.

Läckberg är för övrigt en helt underbar författare. Jag kan inte låta bli att ligga och bara plöja igenom hennes böcker, och ju fler man läser desto värre blir beroendet. Igår kunde jag knappt hålla ögonen öppna men klockan halv två gav jag upp med bara fyra sidor kvar... Så nu står fyran o väntar på mig:)

Nu ska jag på med regnkläderna och traska en runda innan jag ska skrika mig hes på
brudarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback