Wanted; Recept

Jag vill ha recept. Och jag vill ha dom med innehållande prottepulver. Jag vill även ha en kock som tillagar dessa åt mig. Samt en coach som säger exakt vad jag ska äta, när jag ska äta det. Är du denna person? När jag kommer hem från semestern ska jag ta tag i detta. Jag tror jag ska involvera bloggerskan fitnessdesi.blogspot.com i denna process. Hoppas du har tid o lust darling!
 Kommer från träning nu, stark idag me, känns gött. Imorgon drar jag till Skåne för fyra härliga dagar med familjen. Månne det blir sparring med Mårten (för han slår som en gås...Hahahaha).


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Små krav! *host

2008-04-03 @ 16:20:10
Postat av: Hanna

Jo, det har du rätt i. Åkte verkligen med bananskalet när jag blev gravid. kunde inte blivit lämpligare egentligen, skulle bli arbetslös vid samma tid ändå. så det var bra i den aspekten. trelleborg.. jobbet som för dej dit? kul att få se och bo i en ny miljö. skulle vara spännande! :)

Postat av: Hanna

Jo, det har du rätt i. Åkte verkligen med bananskalet när jag blev gravid. kunde inte blivit lämpligare egentligen, skulle bli arbetslös vid samma tid ändå. så det var bra i den aspekten. trelleborg.. jobbet som för dej dit? kul att få se och bo i en ny miljö. skulle vara spännande! :)

2008-04-03 @ 21:42:23
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Desi

HALLÅ VÄRLDEN!! Jag är utsläppt på grönbete igen efter att ha BOTT PÅ JOBBET I 14 ÅR..eller nja, iallafall 6 dagar.. Nu har jag hunnit uppdatera mig i ditt liv, och jag tackar ödmjukt ja till inbjudan att vara din egen lilla receptmakerska! Ge mig ett önskemål, så ska jag se vad jag kan hjälpa dg med. PUSS!!

2008-04-08 @ 22:08:33
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback