Vilken kraft!

Det tål att tänkas på det här med att kränga så innan träning. Jag var skitstark. Och otröttbar. Trevligt o riktigt skönt, men samtidigt lite jobbig tanke att jag nyss ätit allt det där...
En bra grej tror jag är att jag om lite mer än en vecka åker på solsemester. Där blir det ingen träning förutom powerwalking...eventuellt cykling...(blev sugen idag när hon M jiddra om att det är fina backar där...). När jag kommer hem o tränar då kommer jag vara fantastisk. Jag kommer säkert vara grymt stark!
Jag ser fram emot detta.

Idag har det även hänt en annan bra grej. Men det kan jag inte berätta. Det är en hemlis.
Men bra är det! Jag är glad för detta:)

Här är den andra flickan förresten, på väg till staden efter den lilla incidenten. Jag älskar dig R aka. Favoriten. Puss
image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback