solen, jag vill ha dig

Nu är jag tillbaka i Sverige o Karlskrona. Härlig vecka med en massa sol och bad. Sådär lockande att åka tillbaka till jobbet igår. Var lite neggig o trött. Sov kasst och helt galet försov jag mig, jag gör aldrig det, fatta va chockad jag blev! Men men...
Förkyld blev jag till på köpet av de andra underbara charterresenärerna, TACK så jävla mycket! Men detta hindrade icke igår när det blev ett härligt boxpass eller idag när jag körde lite styrka. Skönt att träna o svettas igen:)

Nu är det bara 5 veckor tills det bär iväg med sakerna till Trelle och jag själv flyttar in på Björkholmen igen. Najs ska det bli. Jag längtar! Ska bli så roligt att bo med gullisen igen!


Lite pics från resan, blir fler senare och då även lite roligare inlägg... Kanske...

image110

image111

  

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback