Nu e helgen igång...

Hoppas innerligt att den går fort. Vädret verkar hyfsat o bakning är på schemat idag, kladdkaka:)

Sov hos R inatt. Men överväger starkt om jag ska göra det idag igen...
Det är nämligen som så här att istället för att snarka eller vända sig eller prata i sömnen som andra normala männsikor gör, så gör lilla favvisen de mest suspekta ljud. Haha. Söta men jävligt konstiga ljud. Som tur var för henne började dessa inte förän fram på morgonkvisten...
Men så himla skönt med lite sällskap under helgen, och roligt oxå för den delen. Blev söt romantisk komedi X2 igår. Visst är det härligt med filmer som du bara sitter o ler åt och blir sådär glad ända in i märgen av. Plus att det nu råkar vara som så att Persbrant var med i den ena. Han kan göra vilken tråkig, deppig dag som till den bästa.

Idag är det lördag. DEN dagen. LÖRDAG. Jag är nervös. Lite iaf. Jag gillar det. Jag längtar, hoppas och vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback