Lovely

Hur ett endaste telefonsamtal kan göra hela dagen. En negativ o en aning långdragen dag blev precis en av de bästa på länge. Jag gillar det. Mycket.
Tackar:)

Jag har även funderat en del över varför jag är neggig. Och detta är vad jag kommit fram till.
Jag vill flytta.
Jag vill att mina vänner ska må bra, mår dom dåligt gör jag det.
Jag är förkyld.
Jag vill börja använda mina sommarkläder.

Och om man då summerar detta, kommer man fram till följande. Det är bara att bita ihop o deal with it. Och om ca 1 månad kommer alla mina problem vara lösta... Ja om jag då inte åkt på en ny förkylning..Hihi.
(Tänker då oxå att om jag skriver det tillräckligt många gånger här så kanske jag snart börjar tro på det...)

Nu ska jag drömma söta drömmar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback