Loppis!

Idag är det söndag, söndag är lika me loppis i Brunnsparken.
Funderar på att ta en runda förbi o kolla in alla fina grejer.

Annars är det nu endast 11 timmar kvar tills jag slutar. Pratade me mor igår, som druckit eldvatten... Men nä, jag hörde inget från honom mor. Förväntade mig inte det heller, men kanske någonstans därinne önskade jag att han blev superglad o bara kastade sig på telefonen o berättade hur fantastiskt det var och sånt där fjantigt larv. Men får väl snoka o ta reda på vad som sades... Om det sades något?
Filmfestivalen på Björkholmen är igång denna helgen... Igår betades Mr Woodcock av... Helt fantastiskt roliga saker hände, o absolut sevärd. O ikväll skulle det visas Solstorm, me Persbrant:) Mohahaha. Jag längtar...

Cirkelpass imorgon, det va ett bra tag sen nu! Roligt ska det bli!




Kommentarer
Postat av: Camilla

kul med loppis! :) ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback