Loja torsdag

Jaha, vart blev denna dag av?
Tillbringad princip bara i soffan, härligt! Lilla favvisen ligger o sussar i sängen, har gjort det från o till ända sen vi kom hem. Hon e så söt:) Försökt äta men går inge bra, men jag ger mig inte, tänke väcka henne några gånger till o tvinga henne att äta! Jag e hård!

Imorgon är den efterlängtade dagen här. Löning! Ska bli så skönt med lite pengar igen.

Vet ni att från klockan fyra o fram tills nu, finns det faktiskt riktigt bra tv-program att sappa mellan. Har inte tillbringat så här mye tid framför tv sen jag var fjorton kanske... Kan bli en vana... Hehe. NOT. Börjar bli lite sprallig nu, kanske ska gå hem o hämta mina grejer... Undrar om hon vill ha mig här inatt? Tss, får väl ta o fråga när hon vaknar till.

Du får mig att fundera. Lördag säger han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback