JESUS!

Hur fan kan två bikinis försvinna på 48 kvadrat? Ahhhh! Jag blir galen!


Kommentarer
Postat av: mor

e de bikinin som är 48 kvadrat. Många tyskar solar nakna där så varför inte? Blir billigast så.

2008-04-09 @ 20:09:20
Postat av: Anonym

hihihihihi förlåt mig darling. Du e fin du. mor.

2008-04-09 @ 20:13:58
Postat av: Fredrik

Hmm. Joe Labero kan ju trolla bort elefanter på en pytteliten scen så.. Nu menar jag inte att dina bikinis är stora som elefanter..det skulle ju vara jättekonstigt. Då skulle du ju förmodligen behöva stödhjul på axlarna, o det har du ju inte. så..ehh..well..
Du kan ju berätta var du hittade dom för jag är av med mina badbrallor. Dom lär ju ligga på samma ställe. Fast 200 mil ifrån..så inte alls samma ställe. Ungefär på precis helt olika ställen faktiskt. Så säg till så letar jag nån annanstans!

2008-04-09 @ 23:05:16
Postat av: Desi

Vart åker du lilla vän??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback