Igenknegat

Börjar fundera om det kan vara pollen som ställer till det för min arma lilla näsa... Innan kändes det som förkylning, men nu verkar det ha övergått i bara vara svullet... Hmm. Ska prova dom där pillerna far o se om det hjälper.

Imorgon= Ledig dag=Sjukhusbesök=Trevligt
Favoriten ska opereras och jag erbjuder med nöje mitt sällskap. Jag är nämligen galen i sjukhus. Gillar allt. Doften, kläderna, sängarna men mest av allt. All underbar utrustning:) Hehe. Undrar om dom har någon god fika där imorgon... Hoppas!

Ska ju jobba helgen, men ser fram emot det rätt mycket faktiskt. Hoppas att vädret håller i sig så att vi kan vara ute mycket, kanske till o me kan bli en lakritspuck! Gottigott.
En annan favorit för tillfället har blivit vaniljyoggi me banan. Perfekt mellanmål o supergott.

Och Bror; Jag hoppas att du kommer upp hit nästa helg, hade varit så mysigt o sitta ute o käka nån god mat o dricka lite gott! Och så kan du ju hjälpa mig att packa;)


Kommentarer
Postat av: snyggbror

lilla näsa?? jag trodde vi hade haft denna diskussionen i bilen när du var hemma!=)
ses näst nästa helg om inget annat! puss o kram

2008-04-23 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback