Hur kan man med gott samvete?

Äta ca 20 chokladmuffins, en halv kladdkaka, ca 20 hemmagjorda apelsinkolor, litta chokladpraliner, middag, grötfrukost och en massa frukt på det? Tur att träningen drar igång igen på måndag, inget socker för denna madam. Heller inget kaffe (inkörsport till sötsakerna), utan bara vatten, inget socker alls.

Jag längtar!
För just nu står min mage ut som om jag är gravid, håret e flottigt o jag känner mig trött men ändå rastlös... Lite lätt illamående är jag just för tillfället med, men snart blir det fika i solen, o mitt krängande fortsätter lite till.
Sockrets mörka sida...


Kommentarer
Postat av: Dragana

Det kan man göra med gott samvete..! Bokstavligt talat gott! =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback