Helgen närmar sig/ Dröm 3

Jag längtar helt otroligt till fredag. Lillebror kommer upp o det ska bli en skön o shibby helg.
Hämtade Carl igår, vi var ute o inlinesa o därefter badade han lite:)

Drömde en galen dröm inatt. Det var väldigt stormigt väder o vi åkte båt. Jag o Mor. Fast det var ingen vanlig båt, utan en ubåt. Precis innan vi skulle åka in i hamnen dök vi in... Kändes som berg o dalbana, gick skitfort o jag kände verkligen hur det vände sig i magen. När vi åkte i stormen åkte det förbi en massa bråte, bla ett växthus...Ehh... Ett stort grönt.
När vi kom in i hamnen skulle jag träffa en gammal lumpare för han jobbade där, men såg aldrig honom.
Vi kom därefter in en stor hangarliknande hall. Där det var avskärmat me stora gummiskärmar. I dom satt dörrar o det var väldigt viktigt att låsa dom. Där inne jagade jag the future husband. Han sprang för han fick ett larm o jag sprang efter men träffade honom aldrig. Sen satt vi på en fest med honom, jag o R. Han var så söt hade ett underbart leende. Det slutade med att jag glömde låsa en dörr, men det gjorde inget. För jag var in lööööve. Hahaha. Lojt. Som fan.

Snart blir det gymmet o sen sola, cykla en runda me Calle o sen jobb. Kanske blir riktigt trevligt me grillning idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback