Har hunnit med en hel del...

Dagarna bara springer iväg när jag är hemma. Kom ju ner sent i fredagskväll. Lördagen var väl en aning seg eftersom det bara verkade vara en endaste person ledig och hemma, moi!
På kvällen blev det inflyttningsfest i det finaste huset. J&J har köpt ett underbart gathus som jag skulle flyttat in i direkt. Jag frågade om det inte fanns plats till mig i ett rum... Jo till dig, men inte alla dina saker... Haha.

Igår blev det långpromenad och solning i trädgården, mös med mor o far, jag saknar verkligen att bara kunna sticka hit o vara en stund. Men det blir ju snart ändring på det. Hann även med att kolla lite film med brorsan.

Idag har jag ätit frukost hos bror, ätit lunch hos mormor o morfar, spanat in my future husband :) och ikväll blir det mingel med mitt hjärta J.

Nu är det bara 5 dagar tills det bär iväg. Jag längtar! Kollade lite bilder därifrån hemma hos M&M idag, åååå va underbart!

Tiden rusar iväg när man har roligt. Nu ska jag gå ut o hälsa på kanin.
Honom hade dom begravt under hans favoritbuske i trädgården:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback