Dröm 2

Inatt drömde jag att jag köpte ett hus med A special someone.
Det var på Gotland. Det låg som Fårö ligger fast ihop med land... Som Måkläppen kanske man kan säga.
Det var jättemycket sand, och tallskog. Jag kunde se allting uppifrån på något konstigt vis, liksom som om jag flög över det. Man kunde gå runt hela ön på ca en timme. MItt på ön, längst bort liksom låg huset. Det var underbart vackert där och man kunde se till land på andra sidan. Härligt isblått vatten med goa vågor. En underbar terass ut mot havet. Ja, helt enkelt underbart. Hoppas det finns någonstans... Ska nog kolla runt nu lite efter huset.

Frukost avklarad hos lillebror, verkligen trevligt, det kan jag lätt vänja mig vid när jag flyttat ner. Frallor o bara sitta o mysa med kaffet långt fram på förmiddagen...
Hunnit med att springa en runda me, så nu blir det in i bastun och därefter staden. 




 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Alltså...jag gillar inte Gotland sådär värst...
;p
Men om det finns en bastu och en rauk på tomten så är jag på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback