Bara en sådär 2 1/2 timme kvar

Tills jag får åka hem. Men då kanske du undrar vad är det jag ska göra hemma som är så himla skoj. Det ska jag säga dig. Inte ett shit. Det är det jag ska roa mig med. För vad gör man när man kommer hem klockan 22.30 o ingen är hemma o våldgästa... Jo, man tar en dusch, sätter sig i soffan o drömmer sig bort till vackra platser med vackra människor. Sen läser man lite i den braiga boken Adress Fleshmarket Close o får mardrömmar...

Jag vill ha sommar o sol, och jag vill lära mig att wakeboarda... O jag vill ha flyttat klart. O jag vill ha den där soffan från Ikea att sätta på min fina balkong:) O jag vill ha en massa fina blommor. O nu måste jag jobba vidare, men ska fortsätta drömma mig bort... Tjo.

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback