Äntligen

Jag tycker att det har varit supertradigt att inte kunna blogga... LIte irritation har det varit här hemma kan jag säga. Men skit i det nu, inte lönt att vara sur över sånt jag inte kan påverka.

Nu till vad som hänt istället.
Mor o Moster var här hemma i lördags när jag kom hem, dom hade dukat upp med ostbricka o vin. Ååå va trevligt vi hade. Mor gick o la sig, moster o jag satt o skvallrade.
Dom hade även varit supergoa o tagit undan buren o allt grejs till kanin. Honom hade dom lagt i en fin ask, med lite blommor. Det var så fint, o jag behövde det, se honom när han var död. Trodde liksom inte riktigt på det när jag satt med honom där på morgonen.
Men det är så, att när någon dör, djur eller människa, så vet man det. Man bara vet. Det försvinner något, det liksom suger en liten bit från en. Eller är det så att det trycker sig in på en liten plats så att det känns som ett sug, men egentligen är ett tryck? Oavsett så tror jag starkt på den där teorin om sinus.

Igår blev det kickboxning, jag trodde jag skulle spränga asset, det värkte något helt otroligt efter att passet var uppbyggt av 1% slag o 99% kick. Och det har gjort ont idag. Kom på mig själv att så fort jag suttit still mumla aj, aj, aj, aj, aj efter varje steg jag tagit... men men, vad gör man inte.

Kommer från spinn o core, kändes väldigt bra, ny najs instruktör från Skåne! Jag är väldigt bra på att klanta mig, o det lyckades jag ju såklart me idag oxå:) Hon bara laddade oss på uppvärmningen genom att ge bilder, du vet, osså cyklar nu på en grusväg med solen i ansiktet...
Haha, så säger hon, idag ska vi göra Bösarps backar, någon som varit där kanske? Jag bara blir skitglad för att jag känner igen mig på något konstigt vis, här finns inte så mycket annat som påminner om hemma, så som sagt, blev superduperglad!
Jag bara typ sträcker up armarna o skriker (!) JA! Hahahaha, men det liksom kom ut helt mycket högre än jag planerat för jag var ju anfådd o liksom stötte fram det. HIhihi. Så efter det fick jag skrattanfall o det blev asjobbigt att cykla, men svettig blev jag ju:) R bara satt o fattade inget, men sa sedan att alla kollat o att hon hade undrat va fan jag höll på med. Hehe. Jeje, jag bjuder på det partypeople!

Igår var vi o gick en sväng på underbara Saltö, vädret var hångelväder. Stilla o tyst, solnedgång, o vattnet låg som en spegel. Där satt vi, på en bänk o filosoferade, pratade om hur vackert det var, hur mycket vi tyckte om varandra. Jag o R 4-ever. Hahahaha. Jaja, vi pratade även om att vi egentligen velat vara med någon annan där.
Men jag gillar dig så mycket min sötis så jag sitter gärna med dig där flera kvällar i solnedgången.
 Nästa gång tar vi med fika:)

Imorgon är det halvdag, sedan ska jag träna mitt pass o ner på stan o inviga uteserveringen.
På tal om invigningar, åt min första glass på torget idag. Gottigott.
Trevligt sällskap hade jag me i form av Calles matte.

Ska bli fantastiskt skönt att komma till Trelle i helgen, synd att bror jobbar bara. Han fetlurade mig idag på denna lurarnas dag. Sa att mor o far skulle flytta från huset o börjat kolla efter lgh. Jag nästan började gråta. Ringde o skällde ut far efter noter o hotade med att jag inte skulle flytta hem. Han bara, lugna dig lugna dig (han e kajan i hipphipp, hehe), han kunde inte hitta på något bättre att lura dig med, det är ju 1 april lilla Lis.
Lite roligt var det allt:)

Någon har gjort de senaste dagarna lite bättre. Blir så varm o glad när jag får sms av dig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är det så :) Emil var inte planerad, men det vart bra ändå =P Vad jobbar du med?
Själv pkte jag på och blev arbetslös på kuppen faktiskt, men vi får se vad jag är sugen på sen när jag är klar med barnafödande, plugga kanske :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback