Ägg

Hur lång tid tar det att koka ägg på min spis? Svar: Så länge att jag hinner äta upp knäckebrödet som äggen skulle legat på... Jeje, allt blandas ju i magen ändå:)

Lediga dagen har tillbringats med R&A på stan. Blev en ceasarsallad o sedan kaffe på torget i solen. Härligt!
Va inne på Lindex o prova en superfin korsett/gördel (egentligen vill jag inte kalla det gördel för det låter gammalt o förlegat), köpte den inte, ska tänka lite till på huruvida den kommer att förgylla mitt liv eller ej...

Körde cirkelpasset innan, det var helt fucked up. Jag höll på o dö tror jag... Kändes som jag aldrig tränat i hela mitt liv. Snygg-D skrattade hånfullt med uppskattade hans pepp, det behövdes verkligen idag!

Nu kanske äggen e färdiga... Jag äter helt för mycket ägg (parentes).


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej tokeller. Det måste smaka konstigt. En renodlad blåbärstårta. Mums!

Allt väl med dej? Livet leker?

Kramaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback