yes box

Nu är det inte länge till innan denne bruden drar till skåne över helgen. Giiiii.
Ska jobbe imorgon med, men det e bara o ta det. Han som är den ende trevlige o jobba med ska dessutom vara ledig. Traaaadigt.

Idag har jag blivit kär. I en liten ettåring. Vill ha honom. Hittehund som kommit in. Vill ingen ha honom? Jag VILL.
Har påbörjat projekt övertalning. hehe.

  


R har vatt ute o plockat svamp, så för hennes skulle sätter jag här in en stämningsfull bild...på min svamp. Som har möglat, fan. Får ut o plocka nu. Blev fukt i skitburken.

image28


Är i akut behov av massage nu, känns som jag blivit överkörd. Speciellt på axlarna. Punktöverkörd...

Imorgon ska jag packa för helgen, sen motionera med R. Är bara en vecka till jag får lgh:)!
Bror ska ha kalajs på fredag som jag ser otroligt mycket fram emot. Me like.


Galen i just nu.Mustasch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback